Kako promašiti devetku

nedjelja, 02.05.2010.

Četrnaesti tjedan

Datum (20.04.2010.)

Trinaesti trening.
Prošli tjedan nije bilo treninga zbog tehničkih problema… Nema veze, nadoknadit ćemo već jednom.
Cilj za ovaj trening mi je bio pokušati otpucati prve dvije serije bez vraćanja mete (po mogućnosti u crno), a nakon toga s vraćanjem pa da vidim kakvi će biti rezultati.
Na prošlom treningu sam promijenio hvat puške, ali nisam opisao novi hvat, pa evo… ide sad:
Kažiprst i srednji prst oblikuju znak slova V. Ostali prsti su savijeni. Puška se stavlja između kažiprsta i srednjeg prsta, a branik okidača se naslanja na savijeni palac.

Nego da krenemo s treningom.
Na početku treninga sam zamijenio prednji ciljnik jer je bio potrgan. Nakon treće mete sam primijetio da sam ga krivo okrenuo pa sam ga skinuo i stavio na pravu stranu nut
U prvih 5 metaka, samo tri su bila u crnom.
Meta 1

Slijedećih pet metaka je napravilo nešto manju grupu, ali u doljnjem lijevom kvadrantu.
Meta 2

Treća grupa od pet metaka također završava grupirano u doljnjem lijevom kvadrantu.
Meta 3
Nakon ove mete postalo mi je malo sumnjivo da sve to završava tako lijepo dolje lijevo. Onda sam primijetio da ciljnik ipak nije lijepo sjeo na svoje mjesto i da bi ga trebalo okrenuti ***J***

Možda bi bilo bolje da sam ciljnik ostavio naopako jer nakon postavljanja ciljnika u pravi položaj, „grupa“ se razletila na sve strane zubo Naravno da to nema veze s ciljnikom.
Meta 4

Peta grupa od pet dijabola je dobila nekako vertikalni oblik.
Meta 5

Na kraju zadnja serija od 10 metaka je otpucana sa zapisivanjem u streljački dnevnik.
Predviđ.PogodakKomentar
1 512
2 06jako okinuo
3 78
4 87
5 81
6 SE˜96
7 21
8 71
9 73
10 311ciljao malo previsoko

Meta 6

Uglavnom to je sve za danas.
- 23:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>