Kako promašiti devetku

utorak, 18.05.2010.

Sedamnaesti tjedan

Datum (11.05.2010.)
Petnaesti trening.
Današnji trening je obilježen isprobavanjem i mijenjanjem nekih detalja u hvatu puške.
Ovaj put sam opet počeo pucati s rukavicom!
Prvi pogodak je bio 9 u 4 sata. Jako dobar početak sretan
Nakon toga je uslijedilo 4 u 6 sati. Prije samog okidanja, slika mi je bila malo nemirna.
Onda sam se opet malo sredio, zauzeo miran stav, dobar hvat i okinuo 8 u 11. Fino yes
Opet sam zauzeo miran stav, dobar hvat i mislio da je hitac solidan kao i prošli. No samo pogodak je otišao dosta visoko - 1 u 12 ???
Slijedeći hitac je okidanje bilo malo previše „odlučno“ i pogodio sam 5 u 6 sati.
Prije šestog hitca sam obukao kaput i očekivao sam da pogodak ide nešto više. Pogodak je bio 6 u 12 sati.

Moram priznati da mi je puno veću ulogu od kaputa odigrala rukavica. Vjerojatno to kažem zato jer mi je rukavica smirila sliku i olakšala ciljanje, a utjecaj kaputa ne vidim toliko očito, tj mogao bih ga vidjeti tek u broju postignutih krugova kad bih bio na razini da postižem konzistentne rezultate.

Meta 1
33/60 = 55%

Ovdje negdje otprilike sam zamijetio da ponekad (nesvjesno) stisnem kundak u rame pa onda slijedeći hitac pokušavam ne stisnuti, nego samo prisloniti.
Ispravan način bi bio ipak stisnuti kundak u rame, ali paziti da ne stišćemo rame u kundak!
Također sam primijetio da prilikom okidanja često prečvrsto stisnem šaku. Dobio sam savjet da pokušam pucati tako da palac nije preko kundaka, kako ne bi došlo do stiskanja palca i kundaka. Kad naučim ne stiskati šaku, onda mogu vratiti palac nazad.
Također prilikom dizanja puške u rame, odmah treba naći odgovarajuću poziciju za šaku, a ne dignuti pušku pa onda namještati položaj šake.


Druga meta je počela neslavno s 0 u 11 sati.
Drugi hitac je 5 u 1.
Zatim 8 u 5 sati, pa 7 u 12 sati.
Peti hitac sam pri okidanju trznuo malo u stranu i očekivao sam 4 gore desno. Pogodak je bio 6 u 2 sata.
Nakon toga sam zbog lošeg ciljanja okinuo prema dolje lijevo i to je završilo u 1 dolje lijevo.
Metu sam završio sa 6 u 1 i 6 u 12.

Meta 2
39/80 = 48,75%

Tu se pojavilo neko grupiranje malo iznad centra i u desno pa je pala odluka da se korigira ciljnik 4 „klika“ u lijevo i 4 prema dolje.

Treća meta je započela s 0 u 6 sati.
Malo smo ostali bez teksta, ali puknuo sam još jedan metak prije nego zaključimo da je korekcija bila pretjerana.
Drugi metak je bio 1 u 6 sati pa sam ipak korigirao 2 „klika“ prema gore.
Treći hitac je bio 8 u 4 sata.
Četvrti hitac sam previsoko ciljao. Ciljao sam točno ispod crnog kruga bez praznine između vrha prednjeg ciljnika i crnog kruga i pogodak je bio 2 u 12 sati.
Primijetio sam da imam problema s određivanjem razmaka između vrha ciljnika i crnog kruga na meti. Dakle ne mogu odrediti jednaku udaljenost od rubova stražnjeg ciljnika i prednjeg ciljnika, te vrha prednjeg ciljnika i dna crnog kruga. Problem mi je kad postavim vrh ciljnika ispod crnog kruga, nemam dovoljan kontrast da uočim razmak između rubova prednjeg i stražnjeg ciljnika, a kad ciljam na prazno (u zid), onda mi je pozadina dovoljno svijetla. S vremenom ću već naučiti napamet kolika je to udaljenost, pa ću morati samo paziti da mi je prednji ciljnik na sredini utora stražnjeg ciljnika.
Peti hitac nije bio dobar jer sam pri okidanju njihao ruku lijevo desno. 1 u 5 sati.

Meta 3
12/50 = 12,5%

Četvrta meta je opet bila test poligon za hvat.
Prvi hitac je bio 7 u 3.
Drugi hitac sam predugo ciljao i okinuo sam previše udesno. 1 u 3 sata.
Treći hitac je bio 2 u 6. Tu sam primijetio da kad se jako koncentriram na pritiskanje okidača prstom da jako zgrčim podlakticu i greška je puno veća nego kad jako okinem.
Četvrti hitac je bio 2 u 8. Ista greška kao i prethodni hitac. Napeti mišići podlaktice.
Peti hitac sam kratko ciljao i okidao sam pažljivo, „samo prstom“, ne i podlakticom. thumbup 6 u 6 sati.

Meta 4
18/50 = 36%

Idemo dalje !
- 17:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>