Kako promašiti devetku

petak, 04.06.2010.

Osamnaesti tjedan

Datum (18.05.2010.)
Šesnaesti trening.
Stigla mi je i vlastita rukavica tako da ću ubuduće uvijek pucati istom rukavicom.
Možda mi je malčice velika, ali tako je to kad se kupuje preko interneta. Manji broj bi mi možda bio premali, no obzirom da nisam mogao probati, nikad neću znati sretan
Počeo sam uobičajeno s pripremom stava i bio uvjeren da će prvi hitac biti 7 u 6 sati. No rupe na meti nigdje nije bilo eek
To mi se dugo nije desilo.
No da ne dosađujem sa analizom eto dnevnika.
Predviđ.PogodakKomentar
176 nije bilo rupe na meti - fulao skroz ?
2 05
3 46
4 76
5 45
6 55korekcija 1 klik gore
7 08trznuo u lijevo i gore pri okidanju
8 6SE
9 36poslije okidanja trznuo dolje desno
10 54


Meta 1
34/100 = 34%

Sve ovo je bilo dosta nisko, a primijetio sam da imam problema s fokusiranjem prednjeg nišana pa sam dobio savjet da stavim kapu šiltericu kako bih spriječio da mi svjetlost sa stropa utječe na fokusiranje ciljnika. cool

Drugu metu sam otpucao bez vraćanja. Htio sam vidjeti kakvi rezultati će biti. 9, 7, 5, 4, 2. 54% Dvije oko centra tri raspršeno iznad. Nije dobro… mora bolje.
Meta 2
27/50 = 54%

Treća meto isto 5 komada bez vraćanja. Tri šestice, petica i nula… Bodovno gledano nije dobro, ali tri hitca su jedan „blizu“ drugoga ispod centra a dva su raspršena. Ipak ima nade.
Meta 3
23/50 = 46%

Obzirom da su mi rezultati već duže vrijeme raspršeni i da imam problema s fokusiranjem prednjeg ciljnika i centriranjem prednjeg ciljnika u utoru stražnjeg ciljnika, trener je odlučio da se vratimo malo osnovama. Prazna meta samo sa horizontalnom crtom. Super za korigiranje tehnike ciljanja.
Točno po centru mi je jedan hitac otišao nisko, a drugi visoko. Prilikom ciljanja sam u oba slučaja ciljao malo niže i malo više nego obično. Ostali hitci pokazuju oscilacije….
Meta 4

Slijedeća meta je malo suzila grupe po širini, ali je vertikalni raspon povećan. Mala grupa od tri dijabole me ne tješi obzirom da je poanta vježbe bila postići sličnu visinu pogodaka.
Meta 5

Zadnja meta pokazuje napredak u grupiranju i da nije bilo jednog zalutalog hitca (kad sam pucao znao sam da će biti promašaj) imao bi lijepu grupicu koja bi cijela bila u crnom. Nema veze, glavno je da se napreduje.
Meta 6

Nažalost prošlo je već mnogo vremena od treninga do trenutka pisanja, pa sam zaboravio o koji m smo detaljima još pričali taj dan.
- 16:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>