Kako promašiti devetku

petak, 04.06.2010.

Devetnaesti tjedan

Datum (25.05.2010.)

Sedamnaesti trening.
Nakon prošlog treninga sam odlučio svaki trening započinjati praznim metama.
Pa krenimo redom. Prvo horizontalna crta koja bi trebala omogućiti da mi svi hitci budu iste visine. Dva pogotka koja su na crti su rezultat preniskog ciljanja. Ostali su rezultat mojeg šaranja po meti. zubo
Meta 1

Vertikalna meta je išla malo lakše. Ova tri pogotka po desnoj crti su uzrokovana pomicanjem u desno prije samog okidanja i za vrijeme okidanja. Primjetio sam da ima tendenciju zanijeti pušku u desno, pogotovo kad pokušavam „čvršće“ stisnuti kundak u rame. Ostali pogodci i nisu tako strašno porazbacani po vertikali. Još nije dovoljno dobro za postizanje rezultata, ali malim koracima isto idemo prema naprijed…
Meta 2

Prva meta „za ocjenu“ nije bila sjajna.
Prvi hitac je okinuo dok još nisam dobro ni naciljao. Totalno iznenađenje. Primjećujem da mi se u zadnje vrijeme dešavaju ovakvi propusti i da moram malo pripaziti na to, te dosta poraditi na okidanju. Čudom sam pogodio metu 2 u 11.
Nakon toga su zaredali 3 u 1, pa 1 u 6 i napokon polupristojno 6 u 3. No već slijedeći hitac me vratio na stari put 0 u 5. namcor

Meta 3
12/50 = 24% bang

Vidio sam da od ovakvog rada nema kruha (samo pritisak bez koncentracije) i opet sam pripazio da prije svakog hitca pripazim na fokusiranje ciljnika, kontroliram okidanje i pokušam koliko-toliko održati stav i zamisliti proces okidanja i pogotka.

Predviđ.PogodakKomentar - No. 247103
1 86
25193
36757
4 47
5 44


Napredak je vidljiv iz aviona, a osim osmice i devetke veseli me i dobro predviđeni treći pogodak.

Meta 4
30/50 = 60%
Ohrabren poboljšanjem krećem dalje… priprema stava, stavljam pušku u rame, zatvaram oči i zamišljam pogodak dok spuštam pušku. Otvaram oči, fokusiram prednji ciljnik, sklapam sliku, okidam… dobar osjećaj… Cener u dva !!! yes
Ponavljam cijelu priču. Priprema, puška u rame, zatvorene oči i zamišljanje… 9 u 6 !!! (ili je možda i desetka ali mogu odrediti zbog prethodne rupe…) party
Uh, hvata me trema, polako se povećava pritisak… ipak je to drugi dobar pogodak primjenom iste metode i sad se sve više bojim da ću zeznuti.
Treća sreća… Devet u 8 !!! zujo
No tu me je već savladala trema da ću fulati koliko god se ja zavaravao i smirivao.
Četvrti i peti hitac 4 u 12 i 3 u 6 su rezultat moje blage nervoze i treme. No ova prva tri pogotka ovako lijepo zgusnuta oko centra mi vraćaju samopouzdanje poljuljano krizom u proteklih mjesec i pol. njami
Meta 5
35/50 = 70%
Šesta meta nije bila toliko dobra kao prethodna, ali obzirom na prijašnje bisere još uvijek jako solidna.
Predviđ.PogodakKomentar - No. 247105
1 76
2 75
3 412
4 36
5 86

Meta 6
29/50 = 58%

Zaključak:
Svaki slijedeći trening počinjati praznim metama.
Dobro za zagrijavanje, dobro za vježbanje fokusa, ne ruši moral toliko kao prave mete…
Obavezno obratiti više pažnje na cijeli proces pripreme. Paziti na zauzimanje stava i slijepu provjeru, zamisliti sliku mete prije okidanja i pogodak, fokusirati prednji ciljnik, sliku uhvatiti u kratkom vremenu i okinuti. Pripaziti na okidanje!
Ako nešto ne ide kako bi trebalo spustiti pušku.


Eto, ima sad još otvorenih pitanja koja treba riješiti (npr. Ako spustim pušku dva puta za redom, treći put je već prisutan pritisak…, paziti na zanošenje udesno prilikom okidanja itd.), no ima jedna izreka (a i pjesmica) „todo mundo tem seu tempo“.
- 17:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>