Kako promašiti devetku

utorak, 15.06.2010.

Dvadesetprvi tjedan

Datum (10.06.2010.)

Dvadeseti trening, drugi trening zračnim pištoljem.
DisciplinaSer. Z. PuškaZ. PištoljUkupno
Broj treninga18220


Današnji trening sam odradio bez dnevnika, no nisam ga odradio kako treba. Ispucao sam 100 dijabola, ali bez dovoljne koncentracije i pažnje. Nešto sam pokušavao, ali ne dovoljno…
Barem tri ili četiri metka sam opalio „slučajno“, dakle greškom. I trener mi je rekao da malo sjednem i odmorim i da ne forsiram. Konkretna lekcija je bila pucaj, a nemoj razmišljati o pucanju, analizirati i željeti rezultate. Pucaj bez dodatnih opterećenja koja si sam stavljaš u glavu. Pretpostavljam da sam zato prošli put i napravio dobar rezultat, jer nisam razmišljao toliko o tome gdje pogađam, već sam razmišljao o tome kako držim pištolj i kako okidam.
No možda mi je upravo ovakav podsjetnik trebao.
Osim toga, evo još jedne pouke: Pištolj treba dignuti (umjereno) brzo, i sačuvati snagu. Polagano dizanje pištolja je nepotrebno gubljenje snage.
Meta 1
58/100 = 58%

Meta 2
122/200 = 61,1%

Meta 3
115/190 = 60,5% ili 115/200 = 57,5%

Meta 4
107/180 = 59,4% ili 107/200 = 53,5%

Meta 5
62/100 = 62%

Meta 6
66/100 = 66%

Primijetio sam da mi se pogodci centriraju dva do tri cm lijevo od centra i pretpostavka je bila da je za to kriv način okidanja.
Pokušao sam na kraju pomoću mete s vertikalnim crtama dobiti barem vertikalnu grupaciju po centru, ali već sam bio umoran valjda i od 10 metaka 6 je bilo u granicama a 4 vani…
Meta 7
Žao mi je što su treninzi s zračnim oružjem završili pa neću moći neko vrijeme isprobati da li je prvi trening bio rezultat slučajnosti ili drugi.
Osim ako ne naručim IZH-46M… ne znam zašto, ali nekako sam se zagrijao za taj pištoljčić…
- 23:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>