Kako promašiti devetku

četvrtak, 30.09.2010.

Tridesetšesti tjedan

Datum (21.09.2010.)

32. trening, 3. trening zračnim pištoljem.

DisciplinaSer. Z. PuškaZ. PištoljMK puškaVK puškaUkupno
Broj treninga1938232


Prvi trening pištoljem nakon dugo vremena. Odlučio sam malo vremena posvetiti pištolju i zapostaviti pušku neko vrijeme čisto da provjerim da li mi pištolj bolje leži.
Obzirom da je prvo predviđeno natjecanje VK pištoljem početi ću vježbanje dvoručnim hvatom.
Stopala postavimo paralelno u širini ramena i pritom se ne ukočimo kao metla, već gurnemo kukove LAGANO prema naprijed i gornji dio tijela nagnem isto tako lagano prema nazad. Drška pištolja se hvata desnom rukom malo više nego kod jednoručnog hvata, ali na isti način. Palac se ne stavlja paralelno uz cijev kao kod jednoručnog hvata, nego se lagano usmjeri u lijevu stranu. Lijeva ruka se stavlja preko desne s tim da palac ne smije obuhvatiti desnu ruku (tj. doći iza zatvarača), nego se postavlja uz desni palac. U slučaju da lijevi palac obuhvati desnu ruku i nađe se iza zatvarača, vrlo je vjerojatno da će doći do ozbiljne ozljede prilikom prvog pucnja. blabla Ruke nisu ispružene, već su lagano savijene u laktovima.
Ostalo vezano uz ciljanje je isto kao i prije. Prvi post o pištolju

Trening sam započeo praznom metom s vertikalnim crtama. 6 od 10 pogodaka je bilo po centru tako da sam zadovoljan ovim dijelom.
Meta 1

Slijedila je prazna meta s horizontalnim crtama. E tu sam zabrljao i to na više nivoa. Crte sam povukao na rubovima crnog kruga. To nije dobro jer pištoljem ciljamo ispod crnog kruga u razini 4. prstena (ili između 3 i 4). E pa točka ciljanja sama po sebi ne bi bila problem da nema još jednog elementa. A to je da trebamo učiti poziciju točke za ciljanje u odnosu na okvir cijele mete, a ne je šetati prema potrebi. Osim toga kad sam pucao nisam razmišljao o smislu vježbe pa sam se uhvatio da sam malo ciljao u samu crtu, a malo u prostor između crta. Iako sam zabrljao ovu vježbu, barem sam zapamtio na što moram paziti svaki slijedeći put.
Meta 2

Vrijeme je za pravu metu. No ovaj put sam htio vidjeti kako će mi ići bez vraćanja mete. Dakle deset hitaca bez provjere i bez streljačkog dnevnika. Uglavnom je bilo dobro. Problem je bio kad sam za vrijeme zadrške vidio da dijabola ode negdje u bijelo pa sam pokušavao popraviti rezultat boljim pogotkom. Dok sam pisao ovu rečenicu primijetio sam dvije greške koje nisam smio raditi. Prvo je da nakon hitca gledam u metu a ne u prednji ciljnik. To je problem koji sam primijetio tek na slijedećem treningu. Fokusiram prednji ciljnik, ali dok pokušavam poravnati prednji ciljnik i metu, fokus mi pređe na metu. Druga greška je što sam pokušavao „popraviti“ rezultat. Rezultat nikada ne smijem popravljati, već svaki metak moram pucati kao da namjeravam pogoditi čisti centar. Dakle dati 100% od sebe za svaki hitac, tako da se ne može bilo što naknadno popravljati. Osim toga nisam pucao da bi zbrajao bodove poslije nego još uvijek bi trebao pucati da dobijem što manje grupe, no ipak sam razmišljao u „okvirima postignutog bodovnog rezultata“.
No kad zbrojim rezultat, prosjek mi je bolji nego na pušci rofl
Meta 3
74 /100 = 74%

Slijedeća serija je išla uz vođenje streljačkog dnevnika.
Predviđ.PogodakKomentar - dvoručno
1712712
27474
3978NW
46NE812
5797SW
69NE103smireno ciljao dok nisam naciljao i okinuo
7838SE
8 86
99128SW
1010SW1011

Ovom serijom sam zadovoljan iako sam onda mislio da treba biti bolje. No moram podsjetiti da je ovo pucano dvoručno što znači da iako mi je malo teže dovesti pištolj u ciljnu točku bez korekcije mišićima, lakše mi je zadržati tamo i smireno okinuti.
Meta 4
81/100 = 81%

Treća serija me totalno zbunila. Prvi hitac je bio OK. Drugi je otišao dolje… nema problema. Ali onda 5 hitaca koji su išli malo gore, malo dolje… Za neke hitce mi se činilo da će biti dobri, a kad tamo… Uopće nisam mogao odrediti uzrok. Onda dva dobra hitca i na kraju sam forsirao hitac.
Predviđ.PogodakKomentar - dvoručno No. 541041
181299
27676
3612611???
4 56???
5 4SE???
6 612???
78SE35???
8 9NE
999SE
10 511drhtale su mi ruke pri okidanju

Meta 5
63/100 = 63%

Predzadnju seriju sam pokušao gađati jednoručno. Čisto da usporedim da li mi je bolji osjećaj (i rezultat) jednoručno ili dvoručno. Ova serija je bila vrlo dobra, samo mi nije jasno kamo je nestao treći hitac. Još uvijek mislim da su vanzemaljci oteli dijabolu u letu prema meti. wink
Predviđ.PogodakKomentar - jednoručno No. 541048
1 5SE
2 7SW
37SE nema ??
4 106
5 99
6884
787
8 5
9 5
10 77

Meta 6
63/100 = 63%

Zadnja serija je počela vrlo dobro. No primijetio sam da se umor polako sve više pokazuje. Zamijetio sam da kad prečvrsto stisnem dršku pištolja, pogodci završe dosta niže (otud ove dvije trojke).
Predviđ.PogodakKomentar - dvoručno No. 541049
18103
29887
3 75
4 82
5910SW
6 35prečvrsto stisnuo
777
8 35prečvrsto stisnuo
9 56
10 10sw

Meta 7
71/100 = 71%

Sve u svemu mislim da nije loše. Da li je ovo prosječan rezultat za početnika, dobar, vrlo dobar, odličan ili ne daj bože ispodprosječan ne znam. Ali nisam nezadovoljan i u cilju mi je popraviti skor za cca. 5 boda u slijedećih mjesec ili dva.
- 22:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>