Kako promašiti devetku

četvrtak, 21.10.2010.

Tridesetdeveti tjedan

Datum (12.10.2010.)

36. trening, 7. trening zračnim pištoljem.

DisciplinaSer. Z. PuškaZ. PištoljMK puškaVK puškaUkupno
Broj treninga1978236


Danas počinjem samo s praznom metom. Bez crta, bez ičega. Dvadeset hitaca za zagrijavanje.
Prva promjena koju radim je to da počinjem pucati jednoručno, a ne dvoručno.
Druga promjena i cilj današnjeg treninga je da cijelo vrijeme fokusiram prednji ciljnik i cijelo vrijeme kontinuirano pritišćem okidač do okidanja. Dakle trebao bih cijelo vrijeme držati ciljnik u „području“ i čekati da me okidanje iznenadi, a ne „hvatati desetku“ tj. okidati kad mislim da sam u samom centru. Naime zadnjih par dana sam čitao članak g. Anatoliya Piddubnyia „The Vital Problems of Pistol Shooting“ i u članku sam našao mnogo informacija koje su mi pojasnile neke sugestije koje sam dobivao i od trenera i sa strane. Mnoge stvari su jasnije kad ih sagledate s više strana sretan
Dakle već u samom startu sam napravio nešto što se inače ne bi trebalo raditi. Promijenio sam dva parametra pa ne mogu promatrati kako promjena samo jednog od ta dva parametra utječe na moje pucanje.

Meta za zagrijavanje ne pokazuje ništa dobro. Nema nikakve naznake grupiranja. Prvih 10 hitaca je bilo nasumično razbacano po gornjem dijelu mete. Tek kod zadnjih 10 (da ne kažem 5) se pokazala tendencija skupljanja prema centru.
Meta 1

Moram priznati da me je iznenadilo što su svi išli toliko visoko jer sam ciljao u područje između 3. i 4. prstena i očekivao sam da će biti ispod centra. Više pozicionirane pogotke sam protumačio time da držim pištolj jednom rukom. Koliko je to točno ili nije, ne znam.

Druga serija je bila ipak bolja. Bilo je par grešaka, ali sve u svemu sam dosta zadovoljan. Primijetio sam da je grupa pozicionirana desno, ali neću korigirati ciljnike još koji trening da vidim da li je to do ciljnika ili do neke greške koju nesvjesno radim.
Predviđ.PogodakKomentar
1 82
28SE93
3 712
4 96
5 311nisam koncentrirano ušao u gađanje, pri ciljanju sam se dosta tresao i onda sam naglo okinuo
6 96ciljao sam ispod mete i mislio da će pogodak biti nisko
7 65
8 74
9 93
10 63zbog umora ruka mi lagano klizi udesno


Meta 2
73/100 = 73%

Treća serija je ipak bila razočaravajuća. Previše rasipanja, previše u bijelo… tuzan
Predviđ.PogodakKomentar
17NE73
2 5SE
3 33
4 612
5 5SE
6 4SE
7 712
8 92"kontinuirano" okidanje
9 69tresla mi se ruka i okidao sam "u trenutku", a ne "kontinuirano"
10 46"kontinuirano" okidanje


Meta 3
56/100 = 56%

Zadnja serija je bila bolja. 3 hitca su otišla svaki svojim putem, ali preostalih 7 se stisnulo u crnom i uz malu korekciju ciljnika bit će nešto od njih.
Predviđ.PogodakKomentar
1 4SE
2 8SE
3 85
4 73
5 74
6 76"hvatao" sam centar
7 85miran hitac
8 0SEpucao sam u žurbi
9 41pucao sam u žurbi
10 8SE

Meta 4
61/100 = 61%

Iskreno, očekivao sam da će sve serije biti razbacane po meti obzirom da nisam ciljao ispod crnog kruga nego između 3. i 4. prstena. Također sam očekivao da će glavnina pogodaka biti mnogo niže ispod centra nego što su bili. No promijenio sam više stvari (hvat i način ciljanja i okidanja) i ne mogu izolirati uzroke pojedinih promjena. Kako god bilo sad sam uvjeren da je ovaj pristup bolji i trebam samo vježbati kako bih ga što bolje provodio iz zamisli u djelo.
S trenerom sam porazgovarao malo o „problemima“ s prošlog treninga i o nedoumicama (iako sam ih nakon ovog treninga imao više nego nakon prošlog) pa je potvrdio sve prije rečeno i objasnio mi je da ipak u konačnici trebam ciljati tako da mi je vrh ciljnika udaljen od dna crnog kruga mete jednako koliko vidim razmaka između bočnih rubova prednjeg i stražnjeg ciljnika (dakle kao i na pušci). Razlog za drugačije upute na početku je da se izbjegne zamka fokusiranja na metu. Zato se u početku savjetuje da se cilja nešto niže.
Nažalost opterećenje svakodnevnim obavezama mi ne dozvoljava uvijek redovno pisanje bloga pa se neki detalji zaborave za tjedan dana ako se odmah ne zapišu.
- 22:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>