Kako promašiti devetku

četvrtak, 04.11.2010.

Četrdeseti tjedan – 9. Drulov Kup

Datum (24.10.2010.)

9. Drulov Kup

Baš mi je drago da sam napokon došao u priliku isprobati Drulov. Dok sam se upoznavao s MK puškom zanimalo me je kakav je osjećaj pucati Drulovom i eto, pružila mi se prilika.
Došao sam 15-ak minuta prije službenog početka i bilo je prisutno relativno malo ljudi. Izgleda da se na ovakva natjecanja dolazi malo kasnije i prijavljuje se kako tko stigne. Dakle nema strogog pravila da su prijave do određenog vremena i poslije ništa. To je sasvim OK da se popularizira sport i disciplina iako je jasno da takav princip ne može funkcionirati na službenim natjecanjima.
Gada se 20 hitaca za meč u jednu metu u vremenu od 10 minuta, a prije meča jedna probna serija do 5 hitaca u vremenu od 5 minuta. Natjecanje se gađa na udaljenosti od 25 m u metu za precizno gađanje R50. Pucalo se samo sa serijskim MK pištoljem DRULOV cal.5,56 mm LR

Bio sam u drugoj (ili trećoj ?) grupi i imao sam vremena vidjeti kako ide proces pucanja. Prije samog pucanja sam se obratio sudcu da prvi put pucam Drulovom i da mi trebaju upute pa mi je jedan od sudaca susretljivo objasnio sve što je potrebno da uspješno i sigurno otpucam meč. Nisam bio jedini natjecatelj koji je prvi put pucao Drulovom, bilo je još ljudi koji su tražili upute i oba suca su im bila na raspolaganju.
Eto ukratko i uputa:

1. Pištolj cijelo vrijeme treba biti usmjeren prema meti.
2. Pištolj se primi u desnu ruku, a lijevom rukom se otvara zatvarač tako da ga se okreće u smjeru suprotnom od smjera kazaljke na satu. Metak se stavlja na predviđeno mjesto i onda se dlanom pritiska zatvarač prema naprijed i vrti u smjeru kazaljke na satu kako bi se zaglavio.
3. Ciljamo i polako povlačimo okidač tako da nas pucanj iznenadi.
4. Po okidanju odmah se otvara zatvarač (i vadi čahura) kako bi sudac znao da je pištolj siguran.
5. Ako čahura ne izađe van, potrebno ju je izgurati van pomoću šipke.
6. Ako metak ne opali nakon okidanja, pokušati ponovo otvoriti i zatvoriti zatvarač te ponovo okinuti. Ako pri ponovnom okidanju metak zataji, treba zvati sudca.

Za vrijeme pucanja sudac koji mi je pokazivao baratanje s Drulovom je nadzirao kako pucam i pratim objašnjene korake. Trebalo mi je jednom ponoviti da nakon okidanja moram odmah otvoriti zatvarač, a ne gledati kroz durbin gdje je pogodak završio, ali to je bilo sve od dodatnih uputa.
Obzirom da je bilo dozvoljeno, pucao sam dvoručno. Za vrijeme probe zaključio sam da mi pogodci završavaju gore i lijevo od centra pa sam sukladno tome pokušavao korigirati točku ciljanja.
PogodakKomentar - proba
189
277
3812
479
5109

40 / 50 = 80%

Obzirom na vremensko ograničenje od 10 minuta za 20 metaka nije bilo vremena na bacanje, pa sam odlučio ne voditi streljački dnevnik. Tim više što u jednu metu ide 20 metaka pa bi pri kraju bio problem odrediti koji pogodak je najnoviji. U zadnjih 3 minute ostalo mi je točno 6 metaka pa sam malo požurio.
Zgodan „trik“ koji sam vidio na licu mjesta je da se metci rasporede (polegnu) po stolu (ne klize po podlozi) i pri punjenju nema petljanja s kutijicom vađenjem metaka, već se jednostavno uzme sa stolića (ili klupice, kako god to želimo nazvati).
Bodove sam popisao nakon pucanja kad je bilo vremena, a ne kontinuirano kako sam pucao hitce pa su zato poredani od najvišeg prema najnižem.
PogodakKomentar
110
210
310
49
59
69
79
89
98
108
118
128
138
147
157
167
177
186
196
206

161 / 200 = 80,5%

Iako nisam bi nezadovoljan postignutim, htio sam iskoristiti priliku i ponoviti nastup, no zbog nedostatka vremena nisam mogao. Baš me zanima da li bi u ponovljenom pucanju postignuo bolje rezultate.
Za prvi put sam zadovoljan s postignutim rezultatom. 22 mjesto od 52 natjecatelja. party
Ovdje se nalazi i bilten natjecanja.
- 23:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>