Kako promašiti devetku

utorak, 20.04.2010.

Dvanaesti tjedan

Datum (06.04.2010.)
Dvanaesti trening.
Nakon loših rezultata prošli tjedan, odlučio sam da mi je ovaj tjedan cilj sve pogotke smjestiti u crno bez obzira na rezultat. Makar sve bile četvorke.
No nisam ni primijetio da sam stavio R-8 metu umjesto R-4 Tako da dobar rezultat nema veze. zubo
Prvih 5 hitaca nisu bili loši. Skoro svi su završili u crnom.
Nakon četvrtog hitca sam stavio streljačku rukavicu i promijenio hvat tj. način potpore puške lijevom rukom (dva parametra, ali obzirom na rukavicu, morao sam wink).
Mogu reći da mi se svidjela mirnoća koju sam postigao s promjenom hvata i rukavice. yes I dalje slika nije mirna, ali je nekako bolja.
Predviđ.PogodakKomentar - R8 meta No. 214782
1 78
2 87
3 69
4 76
5 79prije ovog hitca sam stavio rukavicu - mirno ciljanje

Meta 1

Nakon ove mete sam stavio R-4 mete. Napominjem da su mete korištene prije za trening, te je svaka imala jednu desetku ili devetku tako da sam ih na slikama prekrio sivom bojom. Meni ionako te rupe nisu smetale jer ne pucam ni blizu njih sretan
Drugih 5 hitaca nije baš bilo sjajno. Samo 2 u crno (uvjetno rečeno 3).
Predviđ.PogodakKomentar - No. 249222 - 10 nije moj hitac
1 56
2 33trznuo desno pri okidanju
3 48
4 610
5 26

20/50
Meta 2

Druga serija je isto bila očajna. Od deset metaka 3 u crno (neki kažu da je crno ako se boduje „crni“ krug, no ja priznajem crno ako je više od pola rupe u crnom smokin). Od grupe nema ni malo „g“.
Na nekoliko prošlih treninga sam primjetio da predugo ciljam i da ponekad propustim dobru priliku za okidanje i na kraju ništa od tog hitca. Onu vježbu sa štopericom još nisam probao jer mobitel koji imam je navodno malo napredniji pa ima funkcije poput WLAN-a i nekakvog kvazi GPS-a, ali nema štopericu (a kalkulator se svodi na 4 osnovne operacije i ništa više). Uglavnom pouka je slijedeća: „Za streljaštvo između svega ostaloga treba imati i muda za okinuti u pravom trenutku, a ne čekati savršenu sliku“. Moj problem je što često oklijevam i nisam spreman iskoristiti dobru priliku u nadi da će se pojaviti i bolja… koje na kraju nema. Dakle hrabro pucati, a ne ziheraški.
Predviđ.PogodakKomentar - No. 249223 - 10 nije moj hitac
1 23stav je bio okrenut udesno i pri okidanju sam trznuo udesno
2 23stav je bio okrenut udesno i pri okidanju sam trznuo udesno
3 29prije hitca korigirao stav, prilikom okidanja trznuo ulijevo
4 82iznenadilo me okidanje, mislio sam da će otići previsoko
5 48ciljao malo dolje i lijevo
6 412
7 69
8 28iznenadilo me okidanje, slika je bila loša
9 211brzo sam okinuo (kratko ciljanje)
10 62brzo sam okinuo (kratko ciljanje)

Meta 3

Nakon razočaravajućih rezultata vratio sam se vježbi koju smo jednom prije radili. Ispucati seriju bez vraćanja mete i bez gledanja u metu. Odmah moram priznati da sam varao, ali samo utoliko što sam bacio brzi pogled na metu poslije hitca ne bih li vidio ima li točkica na bijeloj pozadini ili ne.
Prva meta bez vraćanja 34/50 (Dobro… ono za što mislim da mogu otpucati, ali u zadnje vrijeme polako počinjem sumnjati)
Meta 4

Druga meta bez vraćanja 30/50 (još uvijek dobro)
Meta 5

Definitivno za bolje rezultate krivim to što nisam vraćao metu, ali još uvijek mi nije jasno zašto.
S druge strane inače bolje pucam na kraju pa moram ovu teoriju potvrditi na način da na slijedećem treningu otpucam prvo dvije serije bez vraćanja mete, a onda ostatak s vraćanjem.
Vidjeti ćemo slijedeći trening kako će biti (prvu metu naravno neću uspoređivati jer će to biti „zagrijavanje“ wave
- 00:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>